Polityka prywatności
Szanowny
Państwo
w oparciu o
przepisy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO) niniejszym informujemy:
1. Administratorem Twoich danych
osobowych oraz właścicielem domeny: „ŚwiadomaMama.pl” jest Dorota Jaworska-Kaźmierczak
Świadoma Mama adres głównego miejsca prowadzenia działalności: Gorzów
Wielkopolski (66-400), ul. Wyszyńskiego 146B;
2. Cele przetwarzania danych osobowych:
marketing, w tym profilowanie i cele analityczne, świadczenie usług drogą
elektroniczną, dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i
zainteresowań, pomiary statystyczne i udoskonalenie usług.
3. Podstawy prawne przetwarzania danych:
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda; świadczenie usług
drogą elektroniczną – niezbędność danych do świadczenia usługi; pozostałe cele
– uzasadniony interes Administratora danych. Twoje dane, przetwarzane będą
wyłącznie w przypadku posiadania przez nas jednej z dopuszczonych przez RODO
podstaw prawnych, zgodnie z opisem powyżej.
4. Twoje dane przechowywane będą – w
przypadku udzielenia zgody – do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych
działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności
danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy
podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do
czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
5. Masz również prawo żądania dostępu do
Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec
przetwarzani danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych oraz wykorzystanie mojego wizerunku przez
Administratora: Dorotę Jaworską-Kaźmierczak Świadoma Mama Gorzów Wielkopolski
(66-400), ul. Wyszyńskiego 146B, w celach: marketingowych, w tym profilowania
oraz analitycznych, świadczenia usług drogą elektroniczną, dopasowania treści
stron internetowych do preferencji i zainteresowań, pomiarów statystycznych i udoskonalenia
usług (cele analityczne), a także w celu otrzymywania informacji handlowej.